In zijn zoektocht naar een nieuwe postzegel die de hedendaagse jongerencultuur symboliseert, ging bpost de festivalweide op. Zo kwamen ze met een speciale Tomorrowland postzegel die diende als aandenken voor de minstens 400.000 aanwezige muziekliefhebbers. Om de verkoop ervan te promoten, bracht bpost de Tomorrowlandbeleving tot bij de mensen thuis via exclusieve Tomorrowlandpakketten.
Tomorrowland is waarschijnlijk een van de weinige festivals met een postkantoor op het festivalterrein. Daar konden de aanwezigen hun herinneringen aan het festival wereldwijd verspreiden, dankzij een unieke Tomorrowland postzegel. Tomorrowland stond in voor het ontwerp van de postzegel. Een speciale opdruk op het blaadje werkte het geheel af.Om de gloednieuwe postzegel te promoten, verscheen deze uitgifte met een uniek themapakket rond Tomorrowland dat werd verstuurd als Direct Mail. De opvallende set bestond uit vijf identieke postkaarten, aangeboden in een stijlvolle kartonnen omslag met de typische fantasierijke look en feel van het festival. Om het plaatje compleet te maken, konden de ontvangers de postkaarten dankzij innovatieve technologieën afspelen op hun platenspelers thuis, waarna één van de grootste danceklassiekers uit de Belgische geschiedenis weerklonk: Push met Universal Nation.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]